مسجدی در اندونزی به سبکی جالب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 25 فروردين 1395
بازدید : 292
نویسنده : مهدی نصیرپور

این بنا یک مسجده....
یه گروه معماری اندونزیایی این بنا رو طراحی کردن...
اگه دقت کنید کلمات "لا اله ال الله" و "محمد رسول الله" رو روی بدنه ی اون می تونید مشاهده کنید...

كشور اندونزی كه از مسجدهای مختلفی مختص مسلمانان این كشور برخوردار است، به تازگی در فضایی به مساحت 970 مترمربع ساختمان جدید مسجد الایرسیاد را به نمایش گذاشته است كه بدنه خارجی این ساختمان كاملاً با معماری كلاسیك و مدرن طراحی شده است.

همچنین قالب‌های برجسته نام خداوند و ائمه اطهار نیز در نمای خارجی ساختمان این مسجد به‌كار گرفته شده است و از این رو می‌توان ساختمان مسجد را نسبت به سایر ساختمان‌های اطراف خود متمایز كرده و آن را تشخیص داد.محوطه اطراف این ساختمان كاملاً به صورت قالب مدور و چرخشی طراحی شده و ساختمان این مسجد نیز در قالب مكعبی در مركز این دایره قرار گرفته است.

گروه معماری شهری اندونزی كه با نام اختصاصی PT. شناخته شده است، متون اسلامی را با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیكی بر بدنه ساختمان مسجد الایرسیاد اندونزی به اجرا درآورده و در نهایت بر روی سنگ‌های طبیعی تراش داده است. 

از این رو برجستگی این متون اسلامی را به همراه بافت اصلی آن‌ها می‌توان به‌وضوح در بدنه ساختمان این مسجد مشاهده كرد. همچنین سالن‌های نورانی با طرح‌های آرامش‌بخش مختص راز و نیاز و انجام واجبات اسلامی در محوطه داخلی این مسجد به‌خوبی نمایان شده است.

 




:: موضوعات مرتبط: مسجد , عجایب معماری , ,
:: برچسب‌ها: مسجدی در اندونزی به سبکی جالب , تصوير مسجد عجيب اندونزي,بهترين تصوير مسجد عجيب اندونزي,جديدترين تصوير مسجد عجيب اندونزي,دانلود تصوير مسجد عجيب اندونزي,مشاهده جديد ترين تصوير مسجد عجيب اندونزي,عکس مسجد عجيب اندونزي,تصوير جديد مسجد عجيب اندونزي,تصوير اين ماه مسجد عجيب اندونزي,اخبار جديد در باره مسجد عجيب اندونزي,تصوير کيفيت دار مسجد عجيب اندونزي,تصوير مينياتوري مسجد عجيب اندونزي,کاريکاتور مسجد عجيب اندونزي,دانلود تصوير هاي مسجد عجيب اندونزي,دانلود تصوير مسجد عجيب اندونزي,عکس مسجد عجيب اندونزي,مسجدی عجیب و جالب در اندونزی , معماری جدید مساجد در جهان , گالری عکس های معماری , بانک اطلاعات معماری , دانشگاه آزاد بهبهان , سایت ارگان معماری , جدیدترین اخبار و مطالب معماری , معماران بهبهان , معماری دانشگاه آزاد بهبهان , بزرگترین گالری تصاویر معماری , معماری بهبهان , ارگان معماری , arganmemari , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت ارگان معماری بزرگترین گالری تصاویر معماری خوش آمدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های معماری بهبهان و آدرس arganmemari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com